menu
0 Twój
Koszyk
0 Twój
Schowek

W razie problemów z wyświetlaniem strony prosimy zaktualizować przeglądarkę do najnowszej wersji:

Internet Explorer*

Firefox*

Opera*

Chrome*

*aktualizacja bądź instalacja jest bezpłatna

Jak poruszać się po sklepie Light Center ?


Oferta sklepu Light Center (drzewo kategorii po lewej stronie) podzielona jest na kategorie główne, z których każda następnie dzieli się na podkategorie. W głównej części strony znajdują się produkty z wybranej kategorii lub artykuły promocyjne, jeśli otworzymy Stronę Główną. W górnej oraz z lewej części strony dostępny jest Panel Klienta, w którym mogą Państwo logować się na swoje Konto Klienta, a także przeglądać i zmieniać zawartość swojego profilu. Pomoc i dostęp do szczegółowych informacji dot. działania sklepu zawsze znajdą Państwo w szarym pasku menu, widocznym u góry:
- Regulamin (regulamin zakupów w sklepie Light Center)
- Pomoc (opis jak poruszać się po sklepie, jak kupować i realizować zamówienie)
- Kontakt (informacje, jak można skontaktować się z obsługą sklepu internetowego)

Do Państwa dyspozycji jest także Wyszukiwarka Produktów (w prawym górnym rogu strony) z zaawansowanymi funkcjami wyszukiwania.




Jak kupować w sklepie Light Center ?


Jeżeli znajdujesz w naszej ofercie produkt, który chcesz zakupić, musisz podjąć następujące czynności: użyć przycisku "+" - co spowoduje dodanie wybranego towaru do zawartości Państwa Koszyka. Wybrany towar będzie widoczny w polu koszyka "Twój koszyk". Aby usunąć towar z koszyka należy użyć przycisku "Pokaż koszyk" a następnie symbol kosz na śmieci. Następnym krokiem jest wybór sposobu odbioru zakupionego towaru :

 

  • firma kurierska "DHL"


oraz wybór formy zapłaty:

za pobraniem - opłata realizowana przy odbiorze przesyłki od kuriera
bezpieczne płatności online PayU - system automatycznie przeniesie Państwa do panelu płatności

Kolejne okno to podsumowanie zamówienia. Należy dokładnie sprawdzić wszystkie wprowadzone dane i w razie potrzeby poprawić je.

Ostatnim krokiem jest zaakceptowanie regulaminu i potwierdzenie zamówienia.




Rejestracja i logowanie


Aby móc kupować w sklepie Light Center, wymagana jest wcześniejsze założenie konta klienta. Rejestracja użytkownika polega na wypełnieniu odpowiedniego formularza, w którym należy podać dane niezbędne do identyfikacji. Formularz dostępny jest pod przyciskiem "Rejestracja". Dane podane w formularzu zostają przypisane do wybranego identyfikatora użytkownika, potwierdzanego ustawionym hasłem. Na stronie Zarządzanie kontem istnieje możliwość zmiany danych. Uwaga: Wymagane jest podanie poprawnego i aktywnego konta poczty elektronicznej, niezbędnego do odbierania informacji o stanie zamówienia.




Dostawa zamówionego towaru


Zamówione produkty może dostarczyć Państwu kurier. Proszę pamiętać, aby przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej zewnętrzny stan (czy nie zachodzi podejrzenie zniszczenia lub włamania do przesyłki) oraz czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem. Na dokładne sprawdzenie zamówionego sprzętu dajemy Państwu 10 dni, w ciągu których mogą Państwo zgłosić nieprawidłowości obsłudze sklepu, kontaktując się z infoliną. W przypadku dostawy zamówienia przesyłką kurierską, aby upewnić się, że zamówienie dotarło do Państwa
w takiej samej formie, jak zostało przez nas wysłane, proszę zwrócić szczególną uwagę na:

- Czy przesyłka jest oklejona oryginalną taśmą ?
- Czy pudełko zewnętrzne lub taśma nie jest przecięte lub rozerwane ?
- Czy pudełko zewnętrzne nie jest wgniecione lub zgniecione ?
- Czy naklejka z adresem nie nosi śladów odklejenia z przesyłki ?

W przypadku gdyby któryś z powyższych punktów nie został spełniony, proszę pamiętać o sporządzeniu Protokołu Szkody wraz z kurierem, gdyż tylko ten dokument, poprawnie sporządzony, będzie mógł być podstawą do roszczeń (np. uzupełnienia brakującego sprzętu lub zwrotu sprzętu zniszczonego w transporcie).




Co oznacza status mojego zamówienia ?


Zamówienie złożone w Sklepie Internetowym Light Center może podczas realizacji otrzymać jeden z poniższych statusów:
- Nowe zamówienie - oznacza zamówienie, które zostało złożone i oczekuje w kolejce do realizacji. Takie zamówienie zostanie przesortowane do realizacji w salonie lub drogą wysyłkową.
- W trakcie realizacji - zamówienie zostało zweryfikowane, skompletowane i przygotowane do wysyłki do Klienta, za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Wysłane - zamówienie zostało wysłane do Klienta kurierem.
- Nie odebrano - Klient zrezygnował z odebrania zamówionego sprzętu.
- Anulowano - Zamówienie zostało anulowane na prośbę Klienta.
- Zwrot towaru - Towar wrócił do naszego sklepu celem realizacji reklamacji bądź odstąpienia od umowy.




Gwarancja i zwrot produktu


Proszę pamiętać, aby przy odbiorze paczki dokładnie sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku jeśli uważasz, że produkt wewnątrz posiada wyraźne uszkodzenia, spisz wraz z kurierem protokół uszkodzenia (można to zrobić po uiszczeniu opłaty za przesyłkę). Szczegółów na temat spisania protokołu uszkodzenia przesyłki udzieli Państwu kurier osobiście. Każdy towar w sklepie www.lightcenter.pl objęty jest gwarancją producenta oraz warunkami rękojmi, zgodnie z odpowiednimi ustawami. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu, skontaktuj się z przedstawicielem sklepu Light Center pod adresem e-mail który znajdziesz w zakładce "Kontakt" i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem. W większości przypadków producenci prowadzą własne punkty serwisowe, w których możesz dokonać naprawy gwarancyjnej uszkodzonego sprzętu, całkowicie bez konieczności konsultacji z nami - szczegóły znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Aby ułatwić Państwu szybką realizację naprawy gwarancyjnej należy wysłać dany sprzęt do serwisu wskazanego w karcie gwarancyjnej, na koszt tego serwisu, za pośrednictwem firmy kurierskiej (wskazanej po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z danym serwisem).

Serwisy głównych producentów sprzętu

Większość producentów posiada w Polsce autoryzowane serwisy wykonujące zarówno naprawy gwarancyjne, jak również pogwarancyjne. Dlatego, po wystąpieniu usterki, należy reklamowany towar bezpiecznie zapakować w oryginalne bądź zastępcze opakowanie i wysłać bezpośrednio do jednego z Punktów Serwisowych opisanych w karcie gwarancyjnej. Prosimy dołączyć również następujące elementy:
- kopię dowodu zakupu (faktury lub paragonu fiskalnego),
- kartę gwarancyjną,
- jak najdokładniejszy opis występującego problemu, okoliczności wystąpienia,
- swoje dane kontaktowe (adres zwrotny, telefon).

Przeważnie gwarancja producenta przewiduje pokrycie całości lub części tych kosztów przez autoryzowany serwis, jednak należy zawsze uzgodnić szczegóły wysyłki z serwisem przed wysłaniem paczki.
Prosimy nie wysyłać sprzętu na nasz adres bez wcześniejszego uzgodnienia.
 

 


Jak kupić towar na firmę w sklepie Light Center ?


Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, nie zapomnij wpisać prawidłowych i kompletnych danych w pola "Dane do Faktury VAT".




Błędy w działaniu witryny Light Center - co robić ?


W przypadku napotkania trudności z obsługą witryny sklepu, lub napotkania błędów w oprogramowaniu sklepu prosimy o kontakt z działem informatycznym sklepu  pod adresem e-mail (sklep@lightcenter.pl)




Polityka prywatności - bezpieczeństwo danych osobowych


Podane przez Ciebie podczas rejestracji dane są wykorzystywane jedynie na użytek wewnętrzny Light Center w celach identyfikacyjnych, niezbędnych do zrealizowania zamówienia, i nie będą udostępniane osobom trzecim. Jeżeli zgodziłeś się na otrzymywanie materiałów marketingowych, możesz mieć pewność, że oznacza to, iż raz na jakiś czas możesz otrzymać biuletyn z informacjami o nowościach w ofercie sklepu. Ochrona Twoich danych jest dla nas najważniejszym priorytetem i możesz mieć pewność, że nie trafią one w niepowołane ręce.

Jeżeli nie znajdujesz na tej liście odpowiedzi na Twoje wątpliwości, napisz na adres podany w zakładce "Kontakt" używając adresu działu odpowiedzialnego za dany problem.